Klubbkläder

Last Updated on 2022-12-12 by WebMaster

Klubbens klädkollektion är tänkt att passa för de flesta aktiviteter på skridskor och inlines och priserna är riktigt bra om du jämför med samma kvalité i butiken.

Beställningar av klubbkläder görs 1-2 ggr/år. Information om när beställningen kan göras läggs ut på hemsidan.

När det börjar bli dags att göra beställningar så kommer det att komma ut information på hemsidan. Priserna kan evt variera lite beroende på antalet som beställs. Beställningar är bindande!

Vuxna köper sina egna kläder via klubben vid samma tillfälle. Barn/ungdom kan även hyra klubbkläder. För barn/ungdom som blir medlem under årets lopp (efter beställningsdagen), finns ett mindre antal på lager.
Hur man kan hyra kläder för barn/ungdom som är medlem, vad det kostar och hur man betalar, finns beskrivet på sidan med medlemsförmånen.

Är ni intresserade av att köpa kläder ur lagret, eller ha andra frågor, så kan ni höra av er till DAS Klädansvarig: klader@activeskaters.se.